Chcesz dokonać zwrotu?
Twój zakup okazał się jednak nietrafiony? Oferujemy Ci zwrot towaru do 14 dni od momentu zakupu bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Poinformuj nas o chęci zwrotu wysyłając maila na adres: kontakt@ogrzewanie-pex.pl lub zadzwoń do nas: +48 570 913 550

Wypełnij formularz zwrotu
Po otrzymaniu od Ciebie informacji o chęci zwrotu prześlemy Ci formularz zwrotu. Wypełnij go i odeślij nam jego skan, a następnie spakuj oryginał razem z towarem.

Wybierz sposób wysłania zwrotu
Oferujemy Ci dwa rozwiązania. Aby ułatwić Ci zwrot, możemy zamówić dla Ciebie kuriera, który odbierze przesyłkę. Poinformuj nas, na jaki adres ma dotrzeć kurier. Pomniejszymy wartość zwracanych środków o należność wynikającą z kosztów nadania paczki i odeślemy Ci etykietę zwrotną do nadania przesyłki. Następnego dnia roboczego kurier dotrze do Ciebie i odbierze zwrot.

Jeśli wolisz wysłać paczkę we własnym zakresie – skontaktuj się z nami a my udzielimy Ci szczegółowych informacji: +48 570 913 550

Jak przygotować artykuł do zwrotu?
Spakuj go do kartonu, w którym towar został do Ciebie dostarczony. Zamknij paczkę i naklej etykietę zwrotną w miejscu starej etykiety.

Zwrot środków
Zwrot należności zajmuje do 14 dni licząc od daty dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej przez Ciebie podczas  składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podany przez Ciebie rachunek bankowy.

Wymiana towaru
W naszym sklepie wymiana towarów jest niemożliwa – byłoby to zbyt skomplikowane zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów.

Zamówiony produkt spełnia Twoje oczekiwania, ale nie zgadza się jego rozmiar?

Skorzystaj z opcji zwrotu artykułu (masz na to 14 dni). Jeśli chcesz na przykład otrzymać produkt w innym rozmiarze, po prostu zwróć oryginalne zamówienie, aby uzyskać pełny zwrot należności i zamów nowe artykuły.

Prawo do odmowy przyjęcia zwrotu
Prawo odstąpienia od Umowy ma zastosowanie tylko do produktów, które są zwracane w tym samym stanie lub stanie, którego zmniejszona wartość nie przekracza drobnych wad, które wystąpiły podczas korzystania z produktów w sposób konieczny w celu ustalenia ich charakteru, właściwości i funkcjonowania.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu produktów wysłanych lub przekazywanych po terminie na zwrot, lub produktów, które nie są w takim samym stanie, w którym zostały wysłane. Nie dokonamy zwrotu pieniędzy, jeśli produkt nie spełnia powyższych wymagań. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, jeżeli jej przedmiotem jest dostawa produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klienta (np. niestandardowe odcinki rur).