Płatność
Obsługiwane formy płatności to: przelew internetowy, płatność BLIK-iem oraz kartą płatniczą.
Tak – w przypadku zarejestrowanych użytkowników umożliwiamy taką opcję.
Nie, towar wysyłamy tylko w opcji przedpłaconej lub za pobraniem.
Tak, o ile posiadasz paragon zakupu a faktura ma być na osobę fizyczną. W przypadku paragonu bez numeru NIP nie ma możliwości otrzymania faktury „na firmę”.
Edycja danych jest możliwa dla zarejestrowanych użytkowników w ich profilu.
Obecnie nasz sklep nie umożliwia takiej funkcjonalności, ale niewykluczone, że w przyszłości taka opcja zostanie wprowadzona.
Towary
W przypadku towarów o statusie: „niedostępny” lub „na zamówienie” prosimy o kontakt mailowy i/lub telefoniczny.
Patrz wyżej 😊
Posiadamy zaprzyjaźnione grono wykwalifikowanych instalatorów z różnych branż – szczegóły najlepiej omówić podczas rozmowy telefonicznej.
Szczegóły dot. gwarancji na produkty podane są w kartach katalogowych.
W przypadku chęci zakupu produktów w niestandardowych odcinkach prosimy o kontakt mailowy z naszymi doradcami.
Zamówienia i ich wysyłka
Status realizacji zamówienia dostępny jest dla zarejestrowanych użytkowników w ich panelu klienta.
Nasze przesyłki wysyłamy zgodnie z wyborem klienta jednym spośród następujących przewoźników: InPost Paczkomat, InPost Kurier, DHL, SUUS, Pekaes.
Jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone do godziny 14:00 w danym dniu roboczym a całość asortymentu jest dostępna – towar zostanie wysłany w następnym dniu roboczym.
Realizację zamówienia rozpoczynamy w momencie zaksięgowania płatności na naszym rachunku bankowym. Z racji korzystania z usług bramek do płatności internetowych środki powinny znaleźć się na naszym rachunku w następnym dniu roboczym.
Tak. Nasi doradcy chętnie pomogą i przyjmą Twoje zamówienie.
Obecnie nie oferujemy możliwości odbioru osobistego.
Nie.
Z produktami można zapoznać się na dedykowanych podstronach. Istnieje również możliwość zamówienia płatnych próbek produktów.
Jeżeli złożyłeś kilka zamówień a możliwości logistyczne pozwolą na wspólną wysyłkę – oczywiście spakujemy je razem i ograniczymy w ten sposób Twoje koszty przesyłki.
Po wysyłce zamówienie zawsze otrzymasz od nas numer przesyłki wraz z linkiem do systemu śledzenia przesyłek. W pierwszej kolejności sprawdź status przesyłki na stronie przewoźnika a następnie skontaktuj się z nim w celu uzyskania wyjaśnień. Dopiero w kolejnym kroku – skontaktuj się z nami. Pomożemy.
Wszystkich naszych klientów traktujemy z największą starannością i staramy się, aby nasze przesyłki były kompletowane i nadawane najszybciej, jak to jest możliwe. Większość przesyłek wysyłana jest już następnego dnia roboczego.
Część z naszych przewoźników oferuje taką opcję i jesteś o niej informowany w mailu dot. szczegółów dostawy (maila wysyła firmy spedycyjna a nie sklep).
Tak, istnieje możliwość realizacji wysyłki zagranicznej. W tym przypadku koszty dostawy kalkulowane są indywidualnie. Prosimy o kontakt z naszymi doradcami.
Skontaktuj się z firmą spedycyjną, która realizowała przesyłkę. Jeżeli uzyskasz informację, że przesyłkę zwrócono do nadawcy (sklepu) – skontaktuj się z nami. Pomożemy.
Zwroty i reklamacje
Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszymi doradcami.
Skorzystaj z opcji zwrotu towaru a następnie złóż nowe zamówienie.
Żeby dokonać zwrotu towarów, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go na adres firmy Sprzedawcy. Jeśli zwrot zostanie przyjęty, należy odesłać towar w niezmienionym stanie. Prawo odstąpienia od Umowy ma zastosowanie tylko do produktów, które są zwracane w tym samym stanie lub stanie, którego zmniejszona wartość nie przekracza drobnych wad, które wystąpiły podczas korzystania z produktów w sposób konieczny w celu ustalenia ich charakteru, właściwości i funkcjonowania. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu produktów wysłanych lub przekazywanych po terminie na zwrot lub produktów, które nie są w takim samym stanie, w którym zostały otrzymane. Nie dokonamy zwrotu pieniędzy, jeśli produkt nie spełnia powyższych wymagań. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, jeżeli jej przedmiotem jest dostawa produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klienta (np. niestandardowe odcinki rur).
Prosimy o kontakt mailowy i/lub telefoniczny z naszymi doradcami.
Prosimy o zgłoszenie mailowe lub telefoniczne. Nasi doradcy udzielą pomocy i wskazówek.
Prosimy o kontakt mailowy i/lub telefoniczny w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Zapewniamy Klientowi możliwość odstąpienia od umowy na zasadach określonych przepisami prawa. Klient, który jest konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
W tej sprawie należy skontaktować się z przewoźnikiem za pośrednictwem którego dokonałeś zwrotu towaru.
Jeśli zakupiony produkt ma wadę, Konsument może złożyć reklamację na podstawie kodeksu cywilnego (art. 556 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami). Roszczenie może być złożone na podstawie rękojmi za wady. Prawa te odnoszą się do wad, które pojawiły się w okresie 2 lat od dnia dostarczenia produktu (-ów). Nie jest konieczne przedstawianie paragonu.
Prosimy o kontakt mailowy i/lub telefoniczny z naszymi doradcami.
Prosimy o kontakt mailowy i/lub telefoniczny z naszymi doradcami.
Moje dane
Użyj opcji „Przypomnij moje hasło / resetuj hasło” dostępnej w panelu logowania.
Administratorem Twoich danych osobowych jest firma PLSports z siedzibą w Toruniu przy ul. Kurpiowskiej 7/12, 87-100 Toruń.
Zapewniamy, że przykładamy szczególną uwagę do zagwarantowania naszym użytkownikom najwyższy stopień bezpieczeństwa, prywatności i ochrony danych osobowych.
– Wszystkie Twoje dane są szyfrowane za pomocą połączenia SSL (Secure Socket Layer) i niedostępne dla osób trzecich.
– Znakiem bezpiecznego połączenia jest znak kłódki przy adresie URL.
– Nie udostępniamy żadnych danych osobom trzecim.
– Nie kontaktujemy się z użytkownikami w imieniu osób trzecich.
– Wszystkie wpisy i zdjęcia są sprawdzane przed opublikowaniem w profilu.
– Nasz Dział Bezpieczeństwa monitoruje I bada wszelką podejrzaną aktywność w serwisie.
– Dokładne informacje o stosowanych przez nas środkach obejmujących ochronę prywatności znajdują się na stronie Polityka prywatności.
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
*Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 1 lub 2 dni.